Participació al 1r Congrés escolar de Contaminació de l’Aire

El passat 22 de març vam participar en el 1r Congrés escolar de Contaminació de l’Aire, organitzat pel CRECIM i ISGlobal, amb les i els alumnes de 6è. El congrés va tenir lloc a l’auditori del Cosmocaixa i a les sales annexes.

El congrés va estar dividit en tres parts: una primera de benvinguda, amb una xerrada interactiva; una segona part on la meitat dels grups presentaven les seves ponències i l’altra meitat feien tallers; a la tercera part s’invertia l’ordre, els que havien fet tallers presentaven les seves ponències i els que havien presentat les ponències, feien el tallers.

Va ser una gran experiència que de ben segur no oblidaran, no sempre es té l’oportunitat de presentar una ponència en un congrés científic!

Us deixem unes quantes fotografies de la jornada (cliqueu sobre la imatge):