Curs 18-19: Engeguem motors!

Bon dia a tots i totes!

L’equip de mestres us vol saludar i demanar-vos una mica de paciència… falta molt poquet per a què ens tornem a trobar.

Aquests dies estem planificat el curs, fent endreça i reestructurant els espais.

Començarem el curs amb l’escola ben cuidada i bonica, també amb el vostre ajut.

Per al vostre coneixement:

• Les llistes de tots els grups d’alumnes es penjaran al suro del vestíbul de l’escola dilluns 10 de setembre, amb el nom del tutor/a assignat.
  • L’espai per on es faran les entrades i sortides dels alumnes canvien. En un proper article us avançarem com és faran. El primer dia ho explicarem als nens i nenes de Primària.

Gaudiu d’aquests dies finals.

Pel primer dia :

• Si heu de fer P4 o P5 les famílies podreu acompanyar els nens i nenes fins a les aules, per la zona del pati d’infantil. Les famílies de P3 seguireu les indicacions donades a la reunió d’abans d’estiu.
  • Els de primària, com sempre hem fet el primer dia de curs, us esperareu al pati per a què us reculli el vostre tutor o tutora.

Ens veiem dimecres 12 a 2/4 de 9 del matí!