CORPUS’18

Enguany hem tornat a celebrar la festa de Corpus a la nostra escola.

Aquest any la temàtica ha sigut la multiculturalitat, eix transversal treballat durant el curs, i sobretot a les Jornades Culturals.

El projecte ha sorgit de les idees que van proposar els alumnes de 5è, en unes plantilles que van realitzar per grups.

La comissió de Corpus ha sigut  l’encarregada de fer el refòs final, i amb l’ajuda de tothom s’ha aconseguit un resultat fantàstic.

Tornem a agraïr l’ajuda de famílies i alumnes que venen a col·laborar, i fan possible confeccionar una catifa que sempre ens sorprèn molt gratament.

Enhorabona Giroi!