Sortim al barri

Els nens i nenes de 2n vam sortir a fora per observar els carrers que delimiten el barri de Ca n’Illa.

Prèviament a l’aula amb el suport de la pissarra digital i amb un plànol de la Garriga vam observar tots/es junts/es on es trobava ubicat el barri de la nostra escola i quins eren els carrers que el delimitaven. Ens vam adonar que el barri tenia forma de pentàgon.

En un altre sessió, en grups cooperatius, vam iniciar el recorregut dels carrers que delimiten el barri amb el suport d’un plànol per tal d’anar-los seguint i observant millor. Vàrem iniciar el recorregut al carrer de Santa Maria del Camí, vam continuar per l’avinguda Jacint Verdaguer fins el carrer Vulcà, vam continuar per la carretera de l’Ametlla i vam baixar fins la carretera nova, d’aquí a la carretera de Ribes fins arribar altre cop a l’avinguda Jacint Verdarguer on finalment pel carrer de Santa Maria del Camí vàrem arribar a l’escola, d’aquesta manera vam tancar el pentàgon que forma el barri.

Vam caminar bastant però ens vam adonar que el barri de Ca n’Illa és molt gran.