Sortim al barri

Els nens i nenes de 2n vam sortir a fora per observar els carrers que delimiten el barri de Ca n’ Illa.

Prèviament a l’ aula, amb el suport de la pissarra digital i amb un plànol de La Garriga vam observar tots/es junts/es on es trobava ubicat el barri de la nostra escola i quins eren els carrers que el delimitaven. Ens vam adonar que el barri tenia forma de pentàgon.

En una altra sessió, en grups cooperatius, vam iniciar el recorregut dels carrers que delimiten el barri, amb el suport d’ un plànol, per tal d’ anar-los seguint i observant millor. Vàrem iniciar el recorregut al carrer de Santa Maria del Camí, vam continuar per l’ Avinguda Jacint Verdaguer fins a la Carretera de Ribes, d’ allà a la Carretera Nova i després a la Carretera de l’ Ametlla. En aquest punt ens vàrem adonar que s’ apropava l’ hora de sortir de l’ escola i vàrem tornar pel carrer Ceràmica.

En una segona sortida vam anar des de l’ escola fins a l’ Avinguda Jacint Verdaguer i ara tombant cap a l’ esquerra vàrem seguir aquesta avinguda fins al carrer Vulcà, d’ allà a la Carretera de l’ Ametlla i quan vàrem ser, novament, al carrer Ceràmica ens vam adonar que haviem completat el pentàgon i vam tornar a l’ escola.

Vam caminar bastant però ens vam adonar que el barri de Ca n’ Illa és molt gran.https://photos.app.goo.gl/xUNw025duSNQivwZ2