Projecte SISME-PEANUTY!

Com ja sabeu, els i les alumnes de l’escola des de l’any passat estem col·laborant amb l’estudi PEANUTY liderat per la universitat de Barcelona i l’Hospital Clínic; i amb l’estudi SISME “La Galàxia Saludable” liderat per la fundació Gasol.

Per una banda, amb l’estudi PEANUTY els alumnes participants han rebut una dotació de rellotges per mesurar els seus ritmes de són, d’activitat… També se’ls farà una observació de la microbiota, el pes, l’alçada i el seu estat de salut tant general i cognitiu.

D’altra banda a través de la fundació Gasol farem una revisió dels hàbits saludables i no saludables de l’alumnat a través d’un viatge pels diferents planetes de la galàxia saludable.

Cliqueu a la imatge i podreu veure les fotografies!

La galàxia saludable - Mou el cos, desvetlla la ment