Activitats extraescolars

L’ AMPA de l’ escola gestiona les activitats extraescolars esportives amb l’ajut de la mestra d’ Educació Física i amb col·laboració de l’ Ajuntament de Ripollet.

L’oferta és molt variada, algunes activitats es realitzen dintre del recinte escolar (pati de l’ escola i sala d’ usos múltiples) i d’ altres a les instal·lacions municipals del poble (Pavelló Municipal Joan Creus , Poliesportiu  Municipal, Pista annexa del Pavelló Municipal i Pavelló Francesc Barneda).

La nostra escola participa al projecte del Pla Català de l’ Esport de la Generalitat de Catalunya on es potencia l’ esport extraescolar del nostres alumnes. Tenim elaborat un Projecte Esportiu de Centre  per a la promoció de valors i hàbits saludables mitjançant la pràctica d’activitat física i esportiva.