Blogs

Els diferents blocs  pretenen ser una finestra a on les famílies puguin treure el cap i observar les vivències de la vida a la nostra escola.

Cada curs disposa del seu bloc, per tant hi ha 9 blocs:  des de EI3 fins a 6è, dividits en dues etapes: Infantil (EI3, EI4 i EI5) i Primària (1r, 2n, 3r 4t, 5è i 6è).

Programa INFADIMED. Segona sessió I3

Com ja sabeu, la nostra escola està adherida al programa INFADIMED que es duu a terme des del CAP II. Avui hem realitzat la segona sessió amb l’enfermera que dinamitza les sessions, la Brigida. Ens ha ensenyat la improtància de menjar fruita, sobretot si és de temporada i també, la importància de rentar-se les dents. A més, hem gaudit d’un joc de dominó que ens ha agradat molt!

Cliqueu per veure com ha anat la segona sessió.

INTERNET SEGURA_6è

Itinerari Vallès Natural

Divendres 12 els galàctics vam sortir de l’escola per conèixer i valorar l’entorn natural del municipi. Vam fer una caminada d’aproximadament 6 km pel perímetre de Ripollet, fent tres parades per observar i parlar de l’entorn. Aquest recorregut ens va permetre conèixer les muntanyes que… Llegeix més»

Iniciem projecte: Per què la llum del sol pot arribar a cremar?

Comencem el tercer trimestre i també un nou projecte. Durant les estones d’esbarjo, alguns alumnes han provat de fer cremar algunes fulles amb l’ajuda de la lupa. Aprofitem els seus interessos per entendre perquè passa això, quan passa i ens fem preguntes sobre si pot passar al bosc quan està sec encara que no tinguem lupa. Iniciem el nostre projecte entorn el foc i el sol.

Aquí tenim unes fotografies del primer experiment que vam realitzar.