Pàgina mare de les pàgines d’inici

INFORMACIONS CURS 20-21

Abans de les vacances volem compartir amb vosaltres algunes informacions de cara al curs 2020-21, que s’iniciarà el 14 de setembre de forma presencial amb la incorporació de diferents mesures de prevenció davant el Covid’19 i seguint les indicacions del Departament d’educació i del Departament de Salut del la Generalitat. La primera setmana de setembre us farem arribar  tota la informació i les mesures adoptades.

EL NOSTRE PROJECTE

Voleu conèixer el nostre projecte?. Us ensenyem qui som, com treballem, com ens organitzem, quines eines fem servir, com reforcem els vincles amb totes les persones que componen la nostra comunitat educativa (totes les persones que treballem al centre, alumnes i  families) i com interactuem amb l’ entorn.

Us podeu posar en contacte amb l’escola a través del següent correu: a8023426@xtec.cat i si ens deixeu les vostres dades (nom i telèfon ) ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de poder realitzar les portes obertes, un cop la situació ho permeti.

Atentament,

L’Equip de mestres.

Gràcies famílies

Us volem donar les gràcies per la tasca que heu fet des de casa i per recolzar la nostra feina. Des de casa hem estat pendents dels vostres fills i filles, però sense vosaltes no haguès estat possible. Tots sabem que la tecnologia no pot transmetre la nostra presència, les nostres emocions … Us hem anyorat molt!!!