AMPA

L’associació de mares i pares d’alumnes (AMPA) és una associació sense afany de lucre reconeguda legalment i que agrupa, voluntàriament, pares i mares del centre educatiu.

És el principal interlocutor de les famílies amb l’escola amb l’objectiu general de promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives del centre.

L’AMPA té com a funció bàsica treballar conjuntament amb el centre educatiu, fomentant la comunicació i la participació dels pares i mares amb la plena convicció que units podem fer una escola millor.

L’AMPA ofereix serveis per a les famílies que milloren o complementen la tasca de la pròpia escola. En aquest sentit, promou la realització d’activitats que afavoreixin el desenvolupament de la personalitat dels alumnes i que ajuden els pares i mares a compaginar la vida familiar i laboral. Actualment s’ofereixen els següents serveis i activitats:

Serveis d’acollida: matinal
Activitats extraescolars
Venda de llibres de text, les bates d’Educació Infantil i l’equipament esportiu del centre.
Aportacions de material educatiu a l’escola
Festes: Nadal, Carnestoltes, Fi de curs
Col·laboració en les festes i activitats promogudes per l’escola
Implicació en el projecte “Fruita a l’escola”
Casal d’estiu.
Participa en les decisions de l’escola a través de reunions amb tota la Comunitat educativa i en el Consell Escolar.

Ara podeu seguir a l’AMPA al Facebook

AMPA Gassoividal

I, a l´Instagram de l’AMPA

Gassoividal