TROBADA DE PATINATGE AL PAVELLÓ OLÍMPIC MUNICIPAL I VISITA A LA BOCA DE LA MINA A 4T CURS

El dia 15 de febrer de 2022, els alumnes de 4t van gaudir d’una magnífica jornada sobre rodes al Pavelló Olímpic Municipal i vam descobrir un racó emblemàtic de la nostra ciutat com és la Boca de la Mina.

Ens ho vam passar bomba gràcies a @cebaixcamp i @reusesport

CONTINGUTS

La pràctica d’aquesta activitat desenvolupa :

• Millorar el control motriu, el domini corporal i l’equilibri dinàmic.
    • Apreciar l’esforç en la pràctica d’activitat física.
    • Valorar les mesures bàsiques de seguretat en la pràctica de l’activitat física.
    • Conèixer llocs emblemàtics de la nostra ciutat.
    • Fomentar un estil de vida saludable.

METODOLOGIA

Mitjançant diferents rotacions d’activitats al Pavelló Olímpic Municipal i tenint en compte els diferents nivells d’Aprenentatge, d’Iniciació i de Perfeccionament, els alumnes han realitzat activitats i jocs esportius damunt els patins basant-se amb una relació amb els companys i companyes del mateix grup de convivència de manera totalment lúdica i gaudir del nostre entorn proper fent la visita a la Boca de la Mina.