Història

L’escola Els Ganxets és un centre públic situat a la zona Nord de la ciutat de Reus que es va crear el curs 2007-2008 preveient un augment de població en aquesta zona de la ciutat. És una escola d’aularis prefabricats i en procés de trasllat a un edifici que s’ha de reformar en un barri proper a l’escola actual.

La zona actual està ubicada en un barri poc urbanitzat i en un entorn natural molt tranquil.

El centre ha anat ampliant progressivament els seus espais i actualment disposa d’un total de 10 aularis distribuïts en aules ordinàries, sala de mestres, menjador, aula de psicomotricitat, aula de música, biblioteca, aula d’usos múltiples, aula d’experimentació d’infantil, aula d’anglès, secretaria, direcció i dependències més reduïdes que es fan servir per aula d’EE, despatx AMPA, tutories, consergeria, aula de material, espai per servei de neteja i els lavabos corresponents. El pati tan gran i envoltat de natura permet una estona d’esbarjo tranquil·la.

Actualment l’escola té aproximadament 200 alumnes.