Educació Infantil

Treballem la tardor

Durant aquest trimestre, els nens i nenes d’I4 hem estat treballant la tardor. Ho hem fet de moltes maneres diferents i divertides. Hem anat a collir fulles, i també hem tastat, manipulat i observat fruites de la tardor. Ens ha agradat molt gaudir de totes aquestes experiències.

Treballem la tardor Llegeix més »

Sortida de Nadal

Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a veure la decoració de Nadal del nostre poble. Hem vist el Tió, un arbre de Nadal molt gran, moltes llums, el Pare Noel… Al final hem cantat la nostra cançó de Nadal davant de l’Ajuntament.

Sortida de Nadal Llegeix més »

Compra de tardor

Per anar finalitzant les activitats relacionades amb la tardor, els i les alumnes d’I3 hem anat a fer la compra. A partir d’una llista amb diferents quantitats, hem hagut de col·locar al nostre carret els elements corresponents. Ha sigut molt divertit!

Compra de tardor Llegeix més »

Racons de treball a I5

Durant aquest primer trimestre els nens i nenes d’I5 han continuat treballant amb diferents racons d’aprenentatge. És una metodologia dinàmica i motivadora. Permet dur a terme diferents activitats de manera manipulativa i autònoma.

Racons de treball a I5 Llegeix més »

Rodaconte: La sopa està llesta!

Aquestes setmanes a l’escola, volta el Rodaconte per les aules. El llibre que hem presentat és La sopa està llesta!. L’alumnat ha gaudit de la representació teatralitzada, on han pogut interactuar amb els personatges del conte. La brigada ens ha acompanyat a l’activitat. Quan hem acabat hem pogut menjar un tros de xocolata. Hem gaudit

Rodaconte: La sopa està llesta! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut