Els alumnes d’educació infantil hem cagat el tió!

D’ençà que l’oncle Buscall ens va portar el tió, els nens i nenes d’educació infantil li hem donat menjar i l’hem cuidat molt. Avui ha arribat el dia de fer cagar el tió i ens ha cagat xocolatines i jocs per a la classe. Ens ha fet molta il·lusió!! Fins a l’any que ve tió!!

Caguem el Tió a Cicle Inicial!

Avui, els nens i nenes de 1r i 2n, hem fet cagar el Tió! Ens ha cagat jocs i xocolatines. Aquest any, a causa de la pandèmia, l’hem cagat classe per classe i no hem pogut compartir aquesta estona amb els companys i companyes d’altres grups. Estem segurs que l’any que ve podrem tornar a celebrar aquesta tradició tots junts!

Podeu veure totes les fotografies aquí.

Els patges ens venen a veure a l’escola

El divendres 18 de desembre ens han vingut de visita a l’escola els Patges dels Reis Mags d’Orient. Els nens i nenes d’Infantil han anat a portar la seva carta i han estat obsequiats amb un rei de xocolata, perquè tots/es són molt bons/es nens i nenes i es porten molt bé. Com que el nens/es de P5B estan confinats i ja havien fet les cartes, la Sandra i l’Elena els han fet arribar les seves cartes perquè ningú no es quedi sense el seu regal de Reis.

Que passeu unes bones festes de Nadal.

Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí 👑👑👑