Figures interactives del pessebre

L’alumnat de 6è ha creat figures interactives dels principals personatges del pessebre. Durant els dies de Nadal ens acompanyaran Josep, Maria i el nen Jesús, envoltats per un seguit d’animals gentilesa de la nostra AMPA. Veniu a fer-vos la fotografia nadalenca als Estanys!

Per l’any vinent, han proposat nous personatges… qui sap si algun dia farem el caganer.

Sortida al monestir de Solius

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior hem visitat el monestir cistercenc de Solius. Hem pogut veure la col·lecció de 44 diorames d’escenes del pessebre i gràcies al monjo Jordan hem après com és la vida dins un monestir. Ha estat molt interessant i ens ha respost tots els nostres dubtes.

També hem passejat pel bosc fins al castell de Solius i hem entrat a la cova del moro.

CANTADA DE NADALES

Avui els nens i nenes de P5 havíem d’anar a cantar nadales a la Llar d’Infants de Platja d’Aro, però a causa del temps, no hi hem pogut anar.

Com que teníem les cançons molt ben preparades hem fet igualment la cantada a l’escola, pels nostres companys de P3 i P4. Ja ho diuen: al mal temps, bona cara!

Ens ha sortit súper bé!