NADAL 2016

Com cada any “Els Estanys” celebra Nadal amb intensitat. Hem fet cagar el tió, l’amic invisible i un festival de nadales . Per veure les fotos cliqueu sobre la imatge corresponent.

PESEBRES NADAL 2016

Enguany hem fet, com de costum, un pessebre al Hall de la nostra escola realitzat pels alumnes de religió de sisè. Els alumnes de 5è han fet dos pessebres murals en dos plafons del nostre centre situats un a cada passadís. Cliqueu la foto si desitgeu veure més imatges.

Campanya Origami Marató

Ens hem afegit a la campanya de la Fundació Mutua General de Catalunya : ” 1 origami 1 euro “. Hem recollit  entre els cursos des de tercer fins a sisè. un total de 369 origamis. Considerem que és una molt bona xifra per una bona causa que contribuirà a engruixir la recaptació de la Marató de TV3. Per veure la resta de fotografies de l’esdeveniment, cliqueu damunt la foto.

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.