LA MÀGIA DELS REGALS!

Ha vingut un elf a l’escola a explicar-nos el conte "La màgia dels regals"

"Les coses essencials són invisibles als ulls" (Antoine de Saint-Exupéry)

JA HA ARRIBAT EL TIÓ!!!!!

Dilluns va arribar el tió a Educació Infantil!!! Cada dia li donem menjar, sobretot peles de la fruita, a veure si ens caga alguna cosa!!!

TIÓ, TIÓ, CAGA TORRÓ,
TORRÓ DE NADAL….

LA MALETA VIATGERA!!!

Cada divendres un nen o una nena s’emporta a casa la Maleta Viatgera i durant la setmana va a buscar un conte a la biblioteca de Platja d’Aro. El següent divendres torna a portar la Maleta Viatgera a l’escola i explica el conte als seus… Llegeix més»

Visitem la policia

Els alumnes de cicle inicial hem anat a visitar la policia. Ens han ensenyat coses molt interessants, hem conegut al cap  i ens han tancat a la garjola!!!
Ha estat molt divertit!

Hem guanyat un premi. Vols saber com?

El curs passat la nostra escola va participar en un concurs de dibuix, organitzat per Aquàlia. L’alumna Júlia Pérez, que feia 4t B, va guanyar un dels premis i aquest any li han donat.Aquí teniu el lliurament del mateix.
Llegeix més»