Nadal a la nostra escola.

Aquí a la nostra escola celebrem el Nadal amb uns plafons als passadissos i un espectacle el divendres 21 de desembre a les 11:15h i jo de vosaltres no m’ho perdria!

ESTACIÓ METEOROLÒGICA

Durant aquest primer trimestre els alumnes de sisè han estat controlant les dades d’un estació meteoròlogica que hem instal·lat al pati de l’escola.

En aquesta estació podem recollir dades referents a:
Termòmetre: Temperatura mínima i màxima
Higròmetre: grau d’humitat
baròmetre: pressió atmosfèrica
pluviòmetre: litres per metre quadrat caiguts
anemòmetre: velocitat i… Llegeix més»

Dia dels drets dels infants

El dia de la gimcana

El dia 20 de Novembre ,el dia dels infants vam anar al pati i vam fer moltes activitats molt divertides: la marca de pintura amb les mans, jugar a jocs de cartes ,fer la teva identitat de la casa lila ,… Llegeix més»

Gimcana drets infants

El dimarts dia 20, dia dels drets dels infants, vam fer una gimcana organitzada per les monitores de la casa lila. Els alumnes van disfrutar molt.
A més, vam celebrar aquest dia amb una xocolatada que els pares ens van portar.

El Internado

A la cadena de televisió Antena 3, posen cada dimecres a les 22:15 una sèrie que es diu El Internado que tracta d’ un internat on hi ha uns amics que passen moltes aventures.
Al principi es mor el conserge, i diu a la Victòria i… Llegeix més»

Experiments:els animals

Els nens i nenes de 6èA han experimentat amb tortugues i amb la mosca comuna .
Vàrem posar el nom científic d’aquests animals  i els hi  vàrem mirar les seves mesures, el temps que viuen, què mengen, si tenen cura de les seves cries, el sexe, les seves… Llegeix més»