L’UNIVERS, UN ESPAI PER DESCOBRIR

Aquest trimestre també hem treballat l’Univers com a proposta d’aprenentatge. Dins d’aquest projecte hem investigat l’univers, les galàxies, el sistema solar i els seus planetes. També hem treballat la Lluna i les capes de la Terra. Hem après moltes coses que no sabíem relacionat amb totes les àrees i fent activitats molt divertides.

VISITEM LA BIBLIOTECA

Hem aprofitat que tenim la biblioteca del districte 3 ben a prop de l’escola, per fer-hi una visita. Ens han recordat com està organitzada la biblioteca i ens han explicat com podem buscar o demanar un llibre fent ús del catàleg. Ha estat molt interessant! A més a més, hem tingut una estona per poder fer lectura en un ambient molt relaxat.

SORTIDA A LES PISTES D’ATLETISME

Els nens i nenes de 5è de l’escola hem anat a les pistes de Can Jofresa a fer una jornada esportiva. Hem practicat diferents modalitats de l’atletisme: llançament de pes, salt de llargada, carrera de resistència, velocitat, tanques… Ens ho hem passat molt bé, tot i que també ens hem cansat bastant. Després per acabar el matí de manera rodona, hem esmorzat al parc Vallparadís.

Sortida al LICEU

Baixem per les Rambles i entrem al Liceu. Canviem els sorolls de la ciutat per un espai que ens convida a escoltar i observar, un espai ple de màgia i llum.

Comença l’espectacle i a través de la música i la dansa, Miralls crea una experiència sensorial de connexió i proximitat amb els infants, ells miren i gaudeixen.

Per seguir amb el dia i la màgia de Barcelona, anem cap a la platja, on dinem i juguem amb la sorra, ens envolten colors blaus i núvols grisos, comença a ploure…però tenim la solució, agafem l’autobús i cap al Parc de Can Gambús

.

Anglès a Petits

Cada divendres, a la tarda, ve el Roger a la Comunitat de Petits i ens explica un conte amb anglès, les nenes i els nens ja esperen aquest moment de la setmana, on poden escoltar petites històries amb una altra llengua, i així, de mica en mica es van familiaritzant amb ella.

La pronunciació en anglès

Assaig obert a l’Auditori

Els alumnes de 1r i 4rt hem gaudit d’un concert d’instruments de corda fregada a l’Auditori de Terrassa.

L’assaig obert de l’Orquestra de Cambra de Terrassa ha interpretat la peça musical de La porta de Sant Petersburg.

Hem pogut conèixer de manera vivencial els instruments de corda fregada: el violí, la viola, el violoncel i el contrabaix.

Sabieu que el contrabaix és mooooolt gran?

CELEBREM LA CASTANYADA

Aquesta setmana hem estat fent diferents activitats relacionades amb la castanyada. Hem anat d’excursió a descobrir els paisatges de la tardor, hem fet panellets, tallers, tastet de fruits de la tardor, concurs de moniatos i moltes coses més! Per concloure la setmana hem celebrat la CASTANYADA, on ens hem menjat els panellets, les fruites de la tardor i hem ballat tots junts.
Us desitgem una bona castanyada i que gaudiu de les imatges d’aquests dies!

🌰 ACTIVITATS CASTANYADA

Panallets