S’ACOSTA EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA

La setmana del 13 al 17 de febrer celebrem el Carnestoltes a l’escola  i ens visita el rei Carnestoltes.

Normalment ens fa anar un dia de cada manera, per exemple: anar amb el cabell esbojarrat, anar d’un esport que tagradi, amb una sabata de cada, anar ben elegants i guapos i per últim anar amb pijama.

El dijous 16 a l’escola es tradicional celebrar el Dijous gras. Ens convidaran a esmorzar un entrepà amb butifarra negra.

I a més a més a l’escola celebrem el festival el divendres 17 i haurem d’anar disfressats. Us convidem a tots i a totes!!!

El rei carnestoltes ha arribat / El rey carnaval ha llegado / The king  carnival has arrived (Infantil i Primària) | MGISEl Carnestoltes a les escoles bressol - Créixer Junts

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *