Les nenes i nens de 1r es munten el seu propi circuit

Des de l’escola volem que les nenes i els nens juguin a quantes més coses millor.

Una de les propostes per aconseguir-ho és la dinàmica dels divendres.

Aquests dies, tots els alumnes de primària tenen assignada, de manera rotatòria, una aula per fer activitats.

Poden anar a informàtica, a la biblioteca, a les aules prefabricades (on juguen a jocs de taula), a l’aula de música, a la classe de 6è (on fan activitats de tota mena in English) i també a l’aula de psicomotricitat.

Doncs bé, els últims visitant que vam tenir a psico van ser els nens i nenes de 1r. Es van muntar un circuit entre tots i van portar-lo a la pràctica.

Són ben bé uns experts!! Mireu!!