INVESTIGUEM SOBRE LA BIODIVERSITAT I ELS ECOSISTEMES!!!

Els alumnes de 6è han començat una nova investigació sobre la biodiversitat i els ecosistemes. Ho estem realitzant a l’assignatura d’entorn.

La primera activitat que vam fer va ser buscar informació sobre la biodiversitat i els ecosistemes. Ens vam distribuir en quatre grups de cinc o sis persones. Seguidament, ens vam repartir els rols dins de cada grup (portaveu, informàtic, secretari, coordinador i controlador). Ens van donar dos setmanes per  buscar la informació i fer una presentació en grup.

El dijous 28 de setembre vam exposar les presentacions a la classe davant dels nostres companys i companyes. Després de realitzar totes les exposicions,  vam parlar conjuntament i ens van dir que faríem més activitats relacionades amb la biodiversitat i els ecosistemes.

Ens va agradar molt poder presentar la nostra feina a tots els nostres companys i companyes de classe!!

Alumnes de 6è A

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *