5è FEM MERCAT DE NADAL A ALCOLETGE

El passat dimecres, dia 29  de novembre de 2023, els alumnes de 5è vam anar a vendre al mercat del poble. Vam fer 4 torns per poder-hi anar tots, des de les 9.15h a les 12.15h del matí. Vam vendre nans de nadal, imants de rens, ninots de neu, figures per penjar a l’arbre, caga tions petits… Totes aquestes manualitats les vam elaborar a l’escola durant les hores d’artística, algunes amb material reciclat.

La gent d’Alcoletge va venir a comprar-nos bastantes coses i per això estem molt contents! Amb aquesta venda hem recaptat 284 euros, que farem servir per rebaixar el preu de les colònies de final de curs, al mes de juny.