Agents dels Mossos d’Esquadra visiten l’alumnat de C.I.

Aquest matí, tres agents del cos de Mossos d’Esquadra han visitat la nostra escola i particularment, a l’alumnat de C.I. Amb tots ells i elles han compartit preguntes i coneixements amb moltes ganes i curiositat. Han pogut saber per a què serveix tot el material que porten en el seu uniforme i quines funcions tenen com agents de policia, com pot ser un dia qualsevol en la seva tasca i a més, han vist conjuntament un vídeo força interessant: l’alumnat d’una altra escola es posaven en el paper de petits/es agents de mossos d’esquadra per esbrinar on havia anat a parar un osset de peluix. Us imagineu? Qui sap si algun dels i les nostres alumnes en un futur formarà part d’aquest cos!

Recull de fotografies