STAGE 2023

Benvolgudes famílies

Un any més, conjuntament amb l’AFA, organitzem el ja tradicional Stage. Pels que encara no heu vingut mai, són unes colònies musicals plenes de música, diversió i amistat que compten amb l’organització conjunta del professorat de la nostra escola i de l’AFA.

LLOC

Aquest any anirem a la casa de colònies La Conreria, a Tiana. Aquesta casa està situada a la Serra de Marina, en plena natura. La casa és un antic convent reformat i convertit en alberg i casa de colònies. No tindrem la casa en exclusivitat, però disposarem d’espais d’ús exclusiu. El gran avantatge de la casa és que disposa d’un teatre que serà ideal per presentar-vos tot el què treballarem a l’Stage.

LES DATES

L’Stage es farà del 14 al 16 d’abril. El divendres 14 d’abril sortirem amb autocar des de l’Escola de Música a les 17.30 puntuals i els pares haureu de venir a recollir els vostres fills i gaudir de l’espectacle final que us haurem preparat el dia 16 d’abril a la mateixa casa de colònies.

El termini d’inscripció és del 24 de gener al 13 de març en el següent enllaç:

INSCRIPCIÓ

El termini de pagament serà fins el 3 d’abril. Més avall us expliquem com fer-ho.

EL FORMAT

Aquest any l’Stage girarà entorn de l’evolució del Rock i el Pop des dels anys 60 i des de la vesant femenina.

Les cançons les trobareu a l’equip del TEAMS anomenat Satge al que us inclourem un cop inscrits

Com cada any, en finalitzar l’Stage oferirem un concert/espectacle per a les famílies on esperem que ens ho passem molt bé. El concert es farà el diumenge 16 d’abril a les 16.30 a la mateixa casa de colònies on recollireu els vostres fills.

PREU I PAGAMENT

Socis: 120€

Descompte de 10€ per germà a partir del 2n germà.

No socis: 140€

Compte corrent: ES82 0182 8187 7902 0004 6365

Hi heu de fer constar: STAGE23 #NOM I COGNOMS DEL PARTICIPANT#

Us seguirem informant!

1. Emma Canals

Hola, Soc l’Emma i vull apuntar a la Laia a l’estage… però no he trobat la inscripció per enlloc…. o almenys no la sé veure.
    Es per aquí que ho he de fer??

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *