Vilasona!

VILASONA, PROJECTE D’EDUCACIÓ MUSICAL A LES ESCOLES DE VILADECAVALLS

VILASONA és un projecte ideat per la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Viladecavalls en col•laboració amb els diferents centres municipals d’educació del municipi: l’Escola Rosella, l’Escola Roc Blanc i l’EMM Pau Casals.

El projecte VILASONA ofereix l’oportunitat d’accedir a la formació musical a les escoles de primària de Viladecavalls, amb una clara voluntat per fomentar la pràctica musical entre els nens i nenes i potenciar les àrees de coneixement dels infants a través de la música.

Per fer-ho, en horari extraescolar de migdia, s’ofereix pels alumnes des de P4 i fina a 1r de Primària, que tindran la possibilitat de fer Sensibilització Musical dins de les escoles.

Durant els cursos següents el projecte VILASONA treballarà per la creació de l’Orquestra Infantil Vilasona!, una formació musical on els alumnes Primària seran capaços de tocar un instrument i de dur a terme diferents concerts.