GRAN ACTE DE CLOENDA DELS 25 ANYS!

21 de novembre de 2021

El curs 2019-20, amb molta il·lusió, vam preparar un munt d’actes per celebrar que la nostra escola feia 25 anys. Malauradament, a causa d’un virus a qui ningú havia convidat a la festa, vam haver d’anul·lar pràcticament la totalitat dels actes previstos.

Ara que sembla que tot, poc a poc, vol tornar a la normalitat, no volem perdre l’oportunitat de, com a mínim, fer un gran acte de Cloenda dels Actes del 25 aniversari de l’escola.

Hi haurà retrobades, records, rialles, emoció i, sobretot, molta música! Per això volem contar amb totes i cada una de les persones que, pel motiu que sigui, porten encara un tros de l’escola al seu cor. Tan se val si ja no recordeu ni com s’agafava l’instrument o perquè servien aquelles cinc línies. Tan sa val si ni tan sols teniu ja l’instrument. El que volem és compartir records i emocionar-nos junts celebrant l’èxit d’un projecte de poble, l’Escola de Música, que ja fa 25 anys que porta la música arreu.

I què farem? Doncs tocarem, cantarem, menjarem, ballarem i riurem – tot amb les mesures adients anticovid, evidentment – i, en definitiva, farem una gran festa a la què no hi podeu faltar, perquè també sou part de la nostra escola.

Aquesta Cloenda tindrà lloc el diumenge 21 de novembre – un dia abans de Santa Cecília, festa assenyalada pels músics – a la Plaça Masia Can Turu, des de les 10 del matí i fins les 5 de la tarda i hi podeu participar de forma activa o com a espectadors. Hi haurà les següents activitats:

• 10.00 Acollida dels participants, músics i cantaires
  • 10.30 Retrobades, assaigs, esmorzar, proves de so i molta alegria
  • 13.00 Concert de Cloenda i… sorpreses
  • 14.30 Dinar de Germanor
  • Sobretaula musical i… més sorpreses fins a les 17.00

Per tal de planificar tots els actes, i tenint en compte que cal respectar les mesures de prevenció que preveu el PROCICAT, us demanem que ompliu el formulari que adjuntem indicant-nos si voleu participar activament als actes, com a espectadors i si us quedareu a dinar.  Un cop omplert el formulari, ens posarem en contacte amb vosaltres per donar-vos més detalls.

ACCÉS FORMULARI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *