X English Day Pla d’Urgell

El passat divendres 26 de maig, l’alumnat de 6è de l’escola, va participar a la Xa edició de l’ENGLISH DAY! Hi van participar més de 400 alumnes de tot el Pla d’Urgell, en concret de 13 escoles i dels 4 instituts de la comarca.

Durant la jornada es va impulsar la competència comunicativa en llengua anglesa a partir de diferents activitats que es van dur a terme al pavelló municipal i al parc. Algunes d’aquestes activitats van ser: el Karaoke, Picture dictionary, Running dictation, Escape room, T-shirts…

Totes aquestes activitats van estar organitzades i liderades pel professorat de llengua anglesa del Pla d’Urgell a través del seminari de llengua anglesa de la comarca, amb l’ajuda d’alumnes de Batxillerat i de 4t ESO dels instituts de la comarca.