Sortida a Barcelona CM i CS

El passat 6 d’octubre l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam anar a Barcelona al museu egipci. Allí, relacionat amb el projecte “La volta al món en 178 dies”, vam poder conèixer i aprendre més coses sobre Egipte i també vam realitzar un taller de momificació.

Després, ens vam desplaçar fins al centre d’arts digitals “Ideal Barcelona”, on vam viure una experiència immersiva sobre Tutankamon. L’alumnat va gaudir moltíssim de les diferents sales amb projeccions digitals sobre Egipte i Tutankamon i finalment amb les ulleres de realitat virtual es van endinsar dins la civilització egípcia.

Aquí podeu veure un recull de la sortida en imatges.