Sortida a Barcelona: Aquari, Cram i casa de l’energia

L’alumnat de l’escola ha realitzat una sortida a Barcelona. L’alumnat de d’Educació Infantil i Cicle Inicial han visitat l’aquari i han realitzat activitats relacionades amb l’ODS 14 vida submarina, el dia 23 de maig.

L’alumnat ha pogut veure diferents espècies marines com taurons, tortugues, foques…. s’ho han passat genial!!!

L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior, el passat 24 de maig vam anar a Barcelona on vam dur a terme dues activitats relacionades amb els ODS.

En primer lloc, vam anar al CRAM on vam poder conèixer de primera mà com tracten als animals marins que queden atrapats o malferits al mar a causa de la brutícia que s’hi llença. Ens vam adonar de la importància de no embrutar el mar.

En segon lloc, vam visitar la casa de l’energia del Prat de Llobregat, on vam poder comprovar l’eficiència energètica i prendre consciència de l’estalvi d’energia.

Ens ho vam passar molt bé!!!