Conte audiovisual “Fondarella amb els ODS”

L’alumnat més gran de l’escola de 5è i 6è de Primària relacionat amb el projecte interdisciplinar que estem duent a terme a l’escola “Fondarella amb els ODS”, hem creat un conte audiovisual amb la temàtica dels ODS a Fondarella.

A través del treball cooperatiu l’alumnat s’ha inventat de forma col·laborativa el text del conte. A més, han dissenyat els personatges del conte amb el programa de disseny 3D Tinkercad i després els hem imprès amb la impressora 3D. Seguidament, han elaborat el decorat del nostre conte amb elements reciclats tot incorporant imatges del nostre poble.

Finalment, han utilitzat la tècnica de “l’stopmotion” incorporant les seves veus i realitzant el muntatge final del conte audiovisual.

Imatges del procés de creació:

Aquí en podeu veure el resultat: CONTE AUDIOVISUAL “FONDARELLA AMB ELS ODS”.