Let’s code with daily routines!

Els alumnes de 4t a l’hora d’anglès hem treballat l’imperatiu redactant ordres a activitats quotidianes com és rentar-nos les mans.

A la vegada, estem treballant pensament computacional desendollat, seqüenciant algoritmes.

Un cop hem tingut les ordres redactades en anglès, ens hem connectat per videoconferència amb els alumnes de 2n i hem pogut comprovar si havíem redactat bé i amb l’odre que tocava l’activitat de rentar-nos les mans en anglès.

Aquí teniu el vídeo on es veu l’activitat!

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons