Finalistes als XX premis eduCAC

L’alumnat de 2n de l’escola ha resultat finalista en la categoria A, dels XX Premis eduCAC del Consell de l’Audiovisual de Catalunya en col·laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu dels Premis eduCAC és promoure l’educació mediàtica en el sistema educatiu i reconèixer la feina de la comunitat educativa en aquest àmbit.

Per aquest motiu, l’alumnat de 2n ha estat convidat a l’acte que tindrà lloc el dimecres 31 de maig a les 11h a l’Auditori Municipal de Terrassa, com a finalista amb el projecte audiovisual «Telenotícies Fondarella».

En el transcurs de l’acte es farà el lliurament dels premis guanyadors en totes les categories. Esperem tenir molta sort!!!