NANOINVENTUM a 5è

L’alumnat de cinquè d’educació primària hem estat investigant al llarg d’aquest darrer trimestre què és la NANOTECNOLOGIA. Hem après a buscar solucions a problemes reals gràcies a la nanotecnologia i a totes les possibilitats que ens ofereix.

Hem construït per grups sis NANOROBOTS que poden resoldre diferents necessitats en tots els àmbits de la societat: salut, tecnologia, educació, cosmètica etc.

Hem après moltes coses i hem treballat continguts del currículum d’una manera transversal i divertida, potenciant el coneixement científic. Ens hem convertit en petits científics i us hem de comunicar una cosa molt important…

L’Escola Milà i Fontanals hem guanyat el premi ESCOLA NANOINVENTUM 2021 i el premi a la MILLOR MAQUETA NANOINVENTUM 2021.

Aquí podeu veure totes les nostres iniciatives i tot el que hem treballat. Esperem que us agradi molt. Estem molt emocionats/des amb aquest premi i donem les gràcies a l’equip de Nanoinventum per valorar el nostre esforç i constància.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *