Mamprenem les cantates

Aquest any l’alumnat de l’escola participarà en tres projectes on la cançó serà la protagonista: La Fàbrica de colors (petits) , El Meu cos (mitjans) i Clara , l’Art per dins (grans).

Ja fetes les formacions durant el primer trimestre, aquest segon s’ha començat a treballar amb la canalla el repertori de les tres cantates. De segur que la tria de cançons feta els engrescarà! Aquestes propostes tindran com a punt culminant els concerts que faran a final de curs a llocs emblemàtics de Barcelona, als quals us convidarem a que hi assistiu.

Més endavant us anirem informant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *