Iniciem l’ukele de la mà de l’Escola de Músics

Aquest curs els alumnes de 3A i 3B estem tenint la sort de practicar una hora setmanalment l’instrument de música ukelele a l’escola!

Cada dilluns i dimarts a la tarda, mig grup de manera desdoblada baixem amb els ukeleles de l’escola a la sala verda.

Allà ens trobem l’Alba de l’escola de música que ensenya les parts de l’instrument, com tocar-lo, alguns ritmes i alguns acords per tal de poder tocar algunes cançons.

En el primer trimestre vam participar de la Festa d’hivern tocant la cançó “Per damunt la neu / Jingle Bells” puntejant l’ukelele.

En aquest segon trimestre hem estat practicant una cançó escollida per nosaltres que ha sigut “De ellos aprendí” del cantant David Rees.

Ens ho hem passat molt bé cantant una de les nostres cançons favorites i aprenent a tocar-la.

Aquí us mostrem el resultat!

Gràcies a aquesta iniciativa de la nostra escola, alguns companys i companyes han descobert un interès especial cap a aquest instrument i l’han seguit practicant fora de l’escola. Alguns ja en tenien a casa, altres l’han practicat en casals, i altres han demanat a la família que fes un petit esforç perquè pugués arribar un ukelele a casa seva.

Tanmateix, algun company s’ha dedicat a buscar cançons pel youtube per tal d’aprendre’n ben ràpid i tocar autèntiques meravelles. Aquí us deixem en Gian tocant la cançó de “Stand by Me”. A nosaltres ens encanta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *