Guanyem els Jocs Florals del districte!

Com cada any s’han celebrat els Jocs Florals Escolars de Barcelona.

Enguany, l’Escola ha guanyat el premi del districte de Ciutat Vella en el gènere prosa amb una producció escrita pel Jeanpaul i la Rabab, alumnes de tercer B de primària, que porta per títol: El Món dels Dolços.

Aquí els podeu veure recollint el seu merescut premi al Centre de Recursos del nostre districte.

Felicitem a tot l’alumnat de l’escola pel gran treball i esforç en les seves creacions!

Us deixem l’enllaç per si voleu veure l’acte d’entrega dels treballs seleccionats com a guanyadors de Barcelona al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona i que va retransmetre Beteve en directe.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *