4t a les Mines de Gavà!

Els alumnes de 4t han descobert els misteris de les mines en galeria, més antigues d’Europa! Un viatge arqueològic… i a més, han fet dos tallers de prehistòria. Un dia d’allò més complet a les mines!

Com vivien, què feien, com eren els nostres avantpassats de fa 6.000 anys?Això és el què han decobert els i les alumnes al Parc Arqueològic.

S’han posat en la pell d’un arqueòleg i han seguit totes les pistes que ens dóna aquest jaciment únic. Una aventura fascinant per conèixer la prehistòria i en concret el neolític!

Els i les alumnes han entrat en contacte amb la cultura i la tecnologia de l’època neolítica d’una manera lúdica.

Han fet un penjoll i també un recipient seguint el procés emprat a la prehistòria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *