CANTEM AL MUSEU MARÍTIM

L’alumnat de 4t cantem al Museu Marítim!

Hem estat un temps sense però per fi una altra vegada hem pogut tornar a participar del Concert organitzat per l’Escola de Músics al Museu Marítim de Barcelona, per celebrar les festes del barri del Raval.

La Mireia, de l’Escola de Músics ens ha ensenyat a cantar i ajudat a preparar-nos per aquest dia tan especial on hem cantat juntament amb altres escoles. El concert l’hem dedicat a algú molt estimat: la Lluna, que ens inspira per demanar desitjos. I així ho hem fet i ho hem pogut explicar. Hem cantat la Lluna i jo i dancing in the moonlight amb una altra escola i per acabar tots els centres que hi érem n’hem cantat una de comuna: com una Lluna a l’aigua.

Les nostres famílies també han pogut compartir aquesta estona tan musical on ens ho hem passat superbé!

Aquí mateix ho podeu veure!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *