Darrera consigna!

El Rei Carnestoltes ha deixat escrit aquest últim missatge: “I ja per acabar… demà dimarts a la Festa de Carnaval aniràs!” Així que ja ho sabeu! Demà a passar-ho bé i gaudir de la festa!!!

Darrera consigna! Llegeix més »

Roba i objectes perduts

Benvolgudes famílies, Com ja sabeu, el grup de mares dinamitzadores de l’escola han posat a punt en unes taules la roba i objectes perduts i alguns alumnes ja han pogut recuperar algunes pertinences. Tot i així el proper dilluns, aquestes mares trauran les taules a l’exterior del centre i les famílies, amb precaució, podreu mirar

Roba i objectes perduts Llegeix més »

Dijous Llarder

Avui hem celebrat el Dijous Llarder a l’escola. Hem pogut aprofitar que feia un dia tan assolellat per donar un volt a les rodalies del poble i gaudir de la natura. Cada grup ha anat a zones diferents i s’han respectat en tot moment els grups bombolla. Una vegada més hem trobat la manera de

Dijous Llarder Llegeix més »

L’aula de la Llum

A l’edifici d’Educació Infantil hi trobem un espai bonic, agradable i màgic! Les diferents activitats i propostes ens faran somiar allò que sovint ens resulta complicat d’explicar. Trobem diversos materials per poder fer, tocar, crear, observar, jugar, descobrir, experimentar… tot allò que on la nostra imaginació ens porti. Gaudim fent dibuixos amb retoladors i pintura,

L’aula de la Llum Llegeix més »

Les castanyes han germinat

Ja fa temps que els nens i nenes de la classe dels Parcs ens vam animar a plantar castanyes per veure si podiem fer créixer castanyers,…. Les hem anat cuidant, regant, observant,…. I no passava mai res,fins que ja fa un temps que per sorpresa tres de les castanyes van començat a germinar!!!! Durant aquests

Les castanyes han germinat Llegeix més »

Quarta consigna

El Rei Carnestoltes no para de fer de les seves, i és que demà és Dijous Llarder!!! Així doncs, per demà, atenció: “El Dijous Gras botifarra menjaràs i un mitjó de cada color portaràs.” Així que ja sabeu. Demà, com mana la tradició, un entrepà de truita o botifarra.

Quarta consigna Llegeix més »

Relleu de Catalunya amb fang

Escrit per l’alumnat Ha sigut molt divertit treballar el relleu de Catalunya amb fang. Primer vem estudiar els mapes al llibre de coneixement del medi, vem veure les muntanyes, els rius,la vegetacio i els climes i despres vem fer aquesta activitat tan divertida amb fang.que consistia en fer les serralades i pintar en diferents colors

Relleu de Catalunya amb fang Llegeix més »

Tercera Consigna!

La gresca continua!!! Aquest cop el Rei Carnestoltes ens ha sorprès amb una nova consigna: “Si el dimecres et vols divertir amb un element al cap has de venir.” Així que ja ho sabeu, ens posarem algun barret, perruca, mocador o altre element als caps. Que no s’aturi la diversió!!!

Tercera Consigna! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut