Nova volta de racons!

Escrit per l’alumnat Aquesta setmana hem fet la primera roda de racons despres de les vacances. Feia molts dias que no feiam RACONS!! Amb el Xavi i la Ana hem fet els Story cubes ,quadernet de mates 4.3 (uns exercicis de geometria de pensar), un joc nou que es diu: Cubi mag es un pasada

Nova volta de racons! Llegeix més »

Bons companys/es

Passat el confinament i passades les vacances de Pasqua, ens hem trobat amb una sorpresa just arribar a dalt l’escala. Els companys i companyes de P5 ens han fet un mural de benvinguda molt bonic i nosaltres els ho hem agraït amb un prat ple de flors i unes paraules dolces.

Bons companys/es Llegeix més »

Primer va a l’aula de la llum

Les nenes i els nens de primer, hem pogut gaudir per un dia a l’aula de la llum. Les ombres, els reflexes, llums, colors ens han fet passar una molt bona estona màgica. Feu clic per veure les imatges: Hem  pogut manipular i observar els diferents objectes i materials que hi havia i  amb l’ajuda

Primer va a l’aula de la llum Llegeix més »

Descobrim el fang

Els infants de la classe del Safareig i seguint amb el projecte del nom de l’aula, hem descobert el fang. L’hem tocat (estava força fred) i hem vist que costava una mica de manipular. Hem fet pedres, cucs, serps… Al cap d’una estona l’hem tornat a observar i… s’havia posat dur! Ja no el podiem

Descobrim el fang Llegeix més »

Descobrim les flors

A P5 ens agrada molt sortir a passejar. Així que, aprofitem l’arribada de la primavera per anar a veure les flors i gaudir de les millors estampes. Un moment únic i espectacular. Hem après moltes coses: – Les flors tenen diferents colors, formes, olors, textures. I cada part té un nom.

Descobrim les flors Llegeix més »

Mini torneig d’escacs

Escrit per l’alumnat Aquesta tarda, a 5è A hem fet un torneig d’escacs molt divertit. ens em separat per taules i em fe primera ronda, segona,  tercera i finals. Qui guanya es gana una estrella, primer anava guanyant el Guim i a la final han jugat ell contra l’Arlet. Ha estat molt renyit, sobretot quan

Mini torneig d’escacs Llegeix més »

Els biòlegs fem parkour

Escrit per l’alumnat Bon dia,aquest mati els nens i  nenes de 5è A hem fet un circuit de parkour pel jardinet del escola  . Estàvem saltant per troncs i pujant per una estructura fent ziga-zagues (no ho feu sense la supervisió de un adult) i esquivant obstacles. També hem fet un tros del rocodrom. A

Els biòlegs fem parkour Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut