Els de 2n anem a l’hort!!!
Avui al matí els nens i nenes de 2n de Cicle Inicial hem anat a l’hort de l’escola! 👩🌾🌾 La nostra tasca era plantar carbassons, bròquils i col-i-flors. Abans de fer-ho hem pensat què necessitàvem per poder-ho realitzar: aigua, pales, regadores, llavors o planter, caveguets per estovar la terra… Després de fer tota aquesta llista […]
Els de 2n anem a l’hort!!! Llegeix més »


