A 1r anem a l’aula de llum
La setmana passada, els alumnes de 1r de Cicle Inicial (P1) vam poder gaudir d’una bona estona a l’aula de llum de la nostra escola. Ens va encantar obrir la porta i entrar al món màgic de la llum negra, on tot el que hi veiem era de colors fluorescents. Vam anar descobrint i saborejant […]
A 1r anem a l’aula de llum Llegeix més »


