Diada de Sant Jordi

A l’escola hem celebrat la Diada de Sant Jordi🌹, una diada molt bonica i especial, fent diverses activitats. A Educació Infantil hem anat a veure l’espectacle “L’eruga voladora” de la Cia. Pea Green Boat i, a la tarda, la Carme Borràs ens ha explicat el conte de la senyora primavera a la biblioteca de l’escola. […]

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

On va aquesta senyora?

Darrere la cinquena i última cama que li vam treure a la vella Quaresma, una fotografia del Daniel Martin Carpio ens vam trobar. Qui deu ser la senyora gran?📸 👵   La pregunta formulada aquesta setmana ha estat On va aquesta senyora?

On va aquesta senyora? Llegeix més »

Ens visita la ludoteca Sant Miquel

Durant el segon trimestre vam anar un dia a la biblioteca de l’escola a jugar a uns quants jocs de taula com el Blokus, Quatro o Pylos que ens van portar uns professors d´una escola d’Igualada. Aquests jocs t´ensenyen coses de llengua, estratègies i són entretinguts. Hem hagut de llegir les instruccions i entendre com

Ens visita la ludoteca Sant Miquel Llegeix més »

La Mona a CI

Aquest divendres hem celebrat la Mona a l’escola i Cicle Inicial hem anat durant el matí d’excursió al Pla de la Torre aprofitant el bon temps i celebrant el dia de la Mona a l’escola. Allà els nens i nenes han pogut gaudir de la natura i jugar amb els elements que ens trobem, fent

La Mona a CI Llegeix més »

La mona a CS

Com és tradició, avui els nens i nenes de cinquè i sisè hem fet la mona. Hem preparat la mona posant xocolata i decoració. Després, ens l’hem menjat i estava boníssima! Us deixem algunes imatges per veure com ho hem fet.

La mona a CS Llegeix més »

Mandales creatives

Els nens i nenes de Cicle Superior hem fet una sortida pels voltants de Capellades. Hem pujat pel corriol que comença al fons del parc de la Font Cuitora i el primer trencall a l’esquerra ens ha portat fins a les pedres pintades. Aquí hem esmorzat i hem jugat entre tots i totes. Per grups

Mandales creatives Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut