A CM ja acabem els projectes!

Aquest tercer trimestre hem estat fent el projecte de temàtica lliure i us hem anat informant de tant en tant, del procés que estàvem seguint. A continuació, sota la imatge que enllaça a l’àlbum de fotos, us fem una breu explicació de com han finalitzat els nostres projectes aquest últim trimestre.

El grup de la màquina del temps hem tingut la sort que el Jordi i el Biel ens han vingut a ajudar. Hem acabat de pintar els planetes que afegirem a dins la màquina per representar una de les teories més conegudes de la creació de l’univers: el BIG BANG. Ha sigut interessant cada planeta i finalment els hem ordenat per tamany. Ara ens falta acabar de recollir la informació que volem compartir i preparar la seva presentació a tota l’escola. 

El grup del projecte dels mars i els oceans hem finalitzat el nostre trivial oceànic perquè tothom pugui aprendre curiositats dels oceans, ara convidarem a tothom a jugar i explicar-los com funciona, també hem creat un videotutorial on ho explica tot!. A més per tancar el projecte vam convertir la classe en un fons marí i vam experimentar amb la luminescència i com canvien els colors amb la llum.

Al projecte del quadres famosos hem acabat duent a terme la gimcana que havíem estat imaginant i fent tot una sèrie d’activitats i investigacions per poder-la dur a terme i finalment així ho hem fet, enfocada pels nens i nenes de Cicle Inicial. Hem après molt d’art però també hem pogut ensenyar-lo i transmetre’l a l’escola que és el que volíem: donar a conèixer l’art a l’escola.

Els grups de P4 hem aconseguit els objectius que ens havíem marcat a l’inici partint de la pregunta “Com podem sobreviure sense tecnologia?”. Estem molt contents dels resultats i de la feina feta, ja que els diferents grups cooperatius de les dues classes hem exposat el què hem après entre nosaltres i hem pogut aprendre uns dels altres. A la sortida a la Font de la Reina, vam aprendre a guiar-nos i orientar-nos pel poble i el Jaume ens va explicar moltes històries sobre els seus carrers. Quan vam arribar a la Font de la Reina, vam medir-la i vam fer un dibuix a escala i des de tres perspectives diferents. 

A P4A, per acabar el projecte vam demanar al Pedro que ens ajudés a fer els forats en una fusta per poder acabar de construir el carretó de desplaçament que havíem dissenyat per portar objectes. També  hem aconseguit fer una colònia amb les plantes que vàrem recol·lectar al bosc, com farigola, menta, etc. Per últim, hem après a fer espelmes desfent la cera al bany maria.

A P4B, hem treballat de valent per crear un forn de fang  i una enorme cabana a l’hort de l’escola. Per fer-ho, vam crear una maqueta de com volíem que fos el resultat, i vam marcar i delimitar molt bé la zona on fer-la. 

Ara ja els hem acabat, ens ho hem passat genial, hem après un munt de coses noves i el millor, que tot allò que hem après ho hem pogut reflectir en el producte final! Ben aviat compartirem amb els companys/es de l’escola els projectes fets i podrem conèixer els seus.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut