Com ja deveu saber avui és Santa Cecília i, com cada any, a l’Escola Marquès de la Pobla celebrem aquesta jornada tan especial amb activitats musicals de tota mena i per a tots els públics!
Com podeu veure a les fotos i vídeos, hem començat el dia amb un petit concert de piano i flauta que ens ha donat la benvinguda a l’escola. Ens ha encantat, Núria Subirana i Jaume Sabater, moltes gràcies! Quina bona manera de començar el dia i de tornar a l’escola per la tarda.
Més endavant a mig matí hem pogut anar al teatre de la Lliga a gaudir d’un concert espectacular. Moltes gràcies per l’espectacle Rita i Jaume Bosser, ha sigut genial! Després l’Arlet Xaus també ha fet una petita demostració de guitarra a la seva classe, també impressionant.
Esperem que us agradin molt els vídeos i les imatges. Gaudiu del dia i de la música!


