UNA PROPOSTA PER A TOTA L’ESCOLA: ACONSEGUEIX EL TEU PASSAPORT A L’ESTIU!

Per aquests últims dies us proposem una proposta per a tota l’escola:

Es tracta d’una proposta formada per 10 activitats de les quals us aconsellem fer-ne, com a mínim, 3. Podeu triar les activitats del llistat que trobareu a continuació. Entre aquestes trobareu el repte familiar, el setè, per això l’hem col·locat en aquesta posició. Ja sabeu que podeu llegir-ne els detalls en aquesta publicació. Us animem a fer-lo, és molt divertit!

De les activitats que feu us demanem que envieu una evidència ( amb el format que considereu més oportú: comentari, foto, petit vídeo…) al correu electrònic del vostre tutor/ de la vostra tutora.

Quan el vostre tutor/la vostra tutora rebi l’evidència d’almenys 3 activitats, expedirem el vostre PASSAPORT  A  L’ESTIU que us enviarem al vostre correu electrònic!

Tot seguit us deixem els enllaços a les activitats:

1. LA MEVA TAPA  DE  L’ÀLBUM 2. LA XARRANCA 3. BANDEROLES  DE  FESTA  MAJOR
4.  CUINA  FRESCA 5. PEDRES  DECORATIVES 6. POEMES  ESTIUENCS
8. ACOLORIM MONUMENTS 9. BOMBOLLES DE SABÓ 10. UN  ESTIU  AMB  MOLT  DE  RITME

*Recordeu que l’activitat 7 és el repte i podeu trobar els detalls aquí!

A més a més d’aquestes activitats, l’alumnat de  Primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è) pot fer tasques que no va fer de les propostes quinzenals anteriors! Reviseu les propostes, identifiqueu les tasques que no vau realitzar i feu el retorn de les que decidiu treballar al correu electrònic del docent que s’especifiqui en el document de la proposta. És una opció totalment VOLUNTÀRIA i per a qui vulgui complementar el treball de la proposta actual “Aconsegueix el teu passaport a l’estiu!”.

Estem segurs que tots i totes treballareu genial, com de costum! Aprofitem per felicitar-vos per la feina feta i animar-vos a fer aquestes últimes activitats!

Esperem que xaleu molt fent-les!

Una abraçada,

Equip de docents de l’Escola.