Salut

Administració de medicaments

Per poder administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe mèdic o recepta  on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració.

Els medicaments han d’estar dintre del seu envàs original, degudament identificat amb el nom de l’alumne/a, la dosi i l’hora de l’administració.

Polls

Quan un alumne/a presenti polls o llémenes ha de romandre a casa. No podrà assistir al centre fins que estigui net tant de polls com de llémenes.  Així evitarem possibles propagacions a la resta de l’alumnat.

Malalties transmissibles

Per tal d’informar les famílies sobre l’assistència o no dels infants al centre educatiu quan pateixen una malaltia transmissible, el Departament de Salut, a través de la Subdirecció de Vigilància i Resposta a Emergències de Salut Pública, ha publicat unes recomanacions amb uns “Criteris de no-assistència de l’alumnat a l’escola o a la llar d’infants durant un període de temps determinat a causa de malalties transmissibles”.

COVID-19

Totes les mesures, actuacions i protocols anti COVID-19 s’aniran publicant a la pàgina d’inici d’aquest web.