Instal·lacions

L’Escola Marcel·lí Domingo compta amb una entrada principal que dona accés a l’edifici d’educació infantil i primària. Només entrar i podem trobar un ampli vestíbul que organitza l’edifici:

• Passadís esquerre: zona majoritàriament d’educació infantil i aula de ciències i plàstica. S’hi poden trobar tres lavabos, un dels quals connecta directament amb l’aula d’I3.
  • Passadís central: zona d’educació primària (cicle inicial), aula digital, aula d’idiomes i accés al pis superior (on hi trobem el despatx de direcció, la sala de mestres, una aula d’atenció a la diversitat, un magatzem i la biblioteca.
  • Passadís dret: zona principalment d’educació primària (cicle mitjà i superior), menjador i gimnàs/aula de psicomotricitat. S’hi poden trobar dos lavabos amb vestidors i dutxes per l’alumnat i dos lavabos per les i els mestres.

Al final dels dos passadissos (esquerre i dret) hi ha les sortides al pati de l’escola on hi trobem diferents espais de joc: cuineta, sorral, bosquet, vaixell, cabana, hort, pista,…

AULES ORDINÀRIES:

L’escola compta amb 7 aules ordinàries, 3 d’educació infantil i 4 d’educació primària. Totes les aules ordinàries de l’escola compten amb l’equipament habitual i l’aula de cicle superior, a més a més, compta amb una pissarra interactiva.

AULES ESPECIALS:

• Aula d’idiomes dotada amb l’equipament habitual.
  • Aula digital amb ordinadors connectats amb xarxa i amb accés a Internet, tauletes, Chromebooks i panells tàctils. Aquesta dotació es complementa amb una xarxa wifi accessible des de qualsevol punt de l’edifici escolar.
  • Aula de psicomotricitat/gimnàs amb el material necessari per desenvolupar-hi les classes d’Educació Física (educació primària) i de psicomotricitat (educació infantil). Aquest es complementa amb una pista poliesportiva situada al centre del pati i que s’adequa als reglaments esportius vigents.
  • Biblioteca escolar que complementa les biblioteques d’aula.
  • Aula de ciències i plàstica dotada de projector i un bon assortiment de material de laboratori (provetes, gots de precipitacions, microscopis, lupes binoculars,…).
  • Menjador escolar amb una capacitat d’uns 20 comensals per torn.