XVII CERTAMEN LITERARI de la ZER EL FRANCOLÍ a La Masó

XVII CERTAMEN LITERARI de la

ZER EL FRANCOLÍ a La Masó

En aquesta trobada ens visita Jorge del Corral, il·lustrador de literatura infantil i juvenil. Aquesta visita ha estat possible gràcies a Animallibres, un programa d’animació a la lectura i visites d’autors a les aules. Animallibres és un segell editorial especialitzat en literatura infantil i juvenil que aposta per una literatura de qualitat que ajuda els nens i les nenes a créixer amb històries divertides, màgiques i originals. Tenen com a objectiu fomentar la lectura.

Al llarg del trimestre es van anar treballant diversos aspectes relacionats amb els contes i les il·lustracions.

Els treballs escrits pel certamen estaven exposats al local de La Masó.

L’Il·lustrador Jorge del Corral va parlar amb els nens i els hi va explicar com feia els dibuixos dels contes!

L’empresa Lu2, especialitzada en jocs de taula va posar a l’abast dels infants tot tipus de jocs de taula educatius i molt pedagògics!

L’AMPA de l’escola i l’Ajuntament de La Riba van subvencionar la sortida, col·laborant en el pagament del transport, les activitats i l’esmorzar!

A la tarda, i des de l’escola es varen repartir els premis per als participants del certament literari:

Es va repartir una nova edició de la revista La Francolina que edita la ZER amb motiu de la celebració de Sant Jordi. Aquesta conté les poesies escrites per tot l’alumnat de la ZER.

Es van repartir els diplomes de participació al certamen

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Una bona jornada d’aprenentatge i convivència entre alumnes i mestres de la ZER El Francolí